عکس از جواد نکونام
نوشته شده توسط : تداعی
&ot





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
... در تاریخ : 1397/5/6/6 - - گفته است :
کجایین
دلم براتون تنگیده

/weblog/file/img/m.jpg
رفیق سال های دور در تاریخ : 1397/5/6/6 - - گفته است :
سلاااااااام تداعییی عزیزم خوبی...؟

/weblog/file/img/m.jpg
نهایت در تاریخ : 1392/5/29/2 - - گفته است :
تداعی جوابمو نمیدی؟؟!!

/weblog/file/img/m.jpg
نهایت در تاریخ : 1392/5/29/2 - - گفته است :
بنامش به یادش وبه یاریش
سلام تداعی...خوبی؟منو یادتت هست؟
تداعی من تورو خیلی خوب همه یادمه هم میشناسم...اگه اومدی حتما وکامنت منو دیدی حتما جوابمو بده عزیزم..
یه کارمهم باهات دارم...مطمئنم توهم منو خیلی خوب میشناسی
منتظر جوابتم..
یاعلی(ع)

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1392/5/1/2 - - گفته است :
خوبی؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
تداعی در تاریخ : 1392/3/11/6 - - گفته است :
www.d-6nekounam6.blogfa.comاپم

/weblog/file/img/m.jpg
تداعی در تاریخ : 1392/3/11/6 - - گفته است :
ژیلا من دوس دارم این هفته تو وبو آپ کنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: